ÇEDES (Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum) PROJESİ kapsamında ilk okul öğrencileri Kemalettin Camii’ni ziyaret etti. Hz İbrahim’in hayatından anekdotlar dinleyen öğrenciler birlikte dua ettiler. Cami proğramının akabinde DİYANET GENÇLİK MERKEZİNDE farklı sosyal etkinliklerde bulunan öğrencilerimize program sonunda pamuk şekeri ikram edildi. Emeği geçen bütün görevlilerimize teşekkür ediyoruz.